Sunday, November 14

No Time Waiting For Ink To Dry


Kind of looks like a dragon to me.
But then I folded it.
Ruined it.  
It was one giant poo of a splotch of ink.
So I tried again.


Dealer folds.


I know this sounds weird, but this looks
familiar to me.

18 comments:

  1. nice pics,and last look familiar to me too :)

    ReplyDelete
  2. I see a rather macabre scene of a road accident.

    ReplyDelete
  3. that last one looks like nothing to me

    ReplyDelete
  4. LOL looks familiar to you. Isn't that the point of the tests, to see some sort of pattern that triggers you to see something?

    Hmm this is a fun one... let's see...

    I see a globe. Of a future planet I can go live on peacefully :)

    ReplyDelete
  5. The last one looks like Rorschach from that superhero movie....that I'm embarassed I can't remember the name of. Shit. But good luck making more ink blots! I thoroughly enjoy testing my mind with them every couple days.

    ReplyDelete
  6. Looks kinda like a spider to me
    .... kind of

    ReplyDelete
  7. that's really nice ;) ! I always did that when I was younger :p

    ReplyDelete
  8. painting is a art :'D
    nice pictures :)

    ReplyDelete
  9. don't see anything in he first 2 but yeah the 3rd rly looks kinda familiar...

    ReplyDelete
  10. I see a fucking Snackubus. Am I going to Hell or Texas? Wait, fuck, they're the same.

    ReplyDelete
  11. i see a rooster, a bull, then .. a pelvis

    ReplyDelete
  12. It looks like that panda ink blot you made a while ago.

    ReplyDelete

What do you see?